HTML

(túl) Nagyképernyő

Mozi, tv, rádió-megmondó, vélemény-blog

Friss topikok

Linkblog

Buci meg a lépcső

2007.11.11. 09:56 Dallas

Hogy pont lemaradtam róla! Kiálthat föl sok, hozzám hasonlstos ember, mert pont nem látta, láttam élőben, hogy Buci pofára esett a Csillag születik, című esztrádműsor keretein belül. Persze, hogy nem láttuk, hiszen nehéz végignézni a retekklub élő adásait, kapcsolgatás nélkül.

Ha nem lenne, internet, akkor talán még be is venném, h tényleg elesett, de nézzük csak meg tüzetesen..

Akkora műesésről van szó, véleményem szerint, hogy ez vetekszik, Dévid Merlíni papírrakéta kilövős műsorszámával (tudjátok, amiben virágcserép volt a hatómű)!

Mint a Comment.Comon is megjegyeztem a topkban, mindíg azt hiszi az ember, h nincs lejjebb, de folyton téved.

Csütörtökön ismét erős részt produkált a Kemény Zsaruk, Kevenó, úgy vágta be a cellába Vic emberét, mint a szart, kiváncsi vagyok mit fognak kezdeni a skizó feleséggel. Pénteken a másik kötelező, Dexter is eléggé fölpörgött, a hűtőkocsis gyilkos jól elvitte hajókázni, Dex nővérét. Megint gyengén megírt forgatókönyv, rendezés, szinészi játék.. :) Áhh, hagyjuk, nem tudom a honi forgatókönyvírók, mikor tudnak ilyen sztorikat rittyenteni..

Elnézést, azoktól, akik nem követik nyomon ezeket a sorozatokat, a számukra érdektelen lelkendezésemmel, de talán itt az ideje, hogy bekapcsolódjanak! :)

Egyébként a TV2 programválasztása kiválló, a megunhatatlan Csupasz Pisztoly szériát szembe rakja a Csillag Születikkel, szerintem okos húzás, szokás szerint végigröhögtem Frent Drebint, pedig vagy 20 x láttam..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykepernyo.blog.hu/api/trackback/id/tr65225046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása