HTML

(túl) Nagyképernyő

Mozi, tv, rádió-megmondó, vélemény-blog

Friss topikok

Linkblog

2007.10.25. 13:23 Dallas

Nos, eljött az idő, betelt a pohár, ahogy a Vezér mondta kedden, itt az ideje, h én is leírjam, amit gondolok.

Persze ez a szellemi magaslat maradhatott volna 180 cm magasságban is, de azt gondolom, túl sok ez már egy fejnek, jobb ha örökül hagyom.

 

Szóval, lesz ma Alacart az M1-en, remélem Pelcnét (régen Percnének hívtam, mert reménykedtem abban, hogy percei vannak csak a magyar politikában, de tévedtem) most nem hívták meg, mert a visításától megint nem tud majd elaludni a gyerekem.. De viccen kívül, azt az adást leszámítva, nekem tetszik a műsor, jó ötletnek tartom egy asztalhoz ültetni olyanokat, akik egyébként (nyilvánosan legalább is) nem tennék.

Utána talán érdemes belenézni Fábrik úrba is, akkorra már a műsora a végét járja, talán nem marad addigra komcsizás benne (Fideszezésnek se örülnék, félreértés ne essen, sztem a krumplileves az legyen csak krumplileves) és kibírható lesz a nap, de talán a hét fénypontjáig az idő, már ami az igényes, jól megcsinállt (Tűzvonalban-sicc!) általam ismert krimisorozatok pápájának, a The Shild (Kemény Zsaruk) kezdetéig eltelik. Kötelező darab!

Jahh és majd elfelejtettem megköszönni a Retekklubnak, hogy csütörtökön 23.45-kor kezdenek egy díjhalmazzal jutalmazott sorozatot vetíteni. THENKSZ.

Folytköv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykepernyo.blog.hu/api/trackback/id/tr66207039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása